یک پیروزی مضاعف برای آدیداس در شورای بین المللی مراکز خرید 2019

Aedas در جوایز مرکز خرید ICSC آسیا و اقیانوس آرام 2019 موفق به کسب دو برد شد - Hong Leong City Center and TOP - This is Your Place برنده جوایز نقره ای برای طراحی و توسعه - پیشرفت های جدید و طراحی و توسعه - نوسازی و گسترش به ترتیب در ICSC امسال شد. جوایز مرکز خرید ویژه.

 

طراحی شده توسط دکتر طراحی اصلی دکتر اندی ون و رئیس و مدیر اصلی طراحی جهانی کیت گریفیتز ، مرکز شهر سوژو هونگ لئونگ در دریاچه جینجی زیبا از شهر سوژو واقع شده است. این طرح چشم انداز نفس گیر سوژو - تپه های آن ، آب آن و پارچه شهری زیبا را به شکل ساخته شده گسترش می دهد. سکو تجاری و چهار برج پذیرای فرهنگ چای این شهر هستند و یادآور مزارع معروف چوبی تراس سوژو است. این طرح باید در دسترس و متخلخل باشد ، با تعداد زیادی برنامه و کارکردهایی که در تمام مناطق حاشیه ای وجود دارد.

 

طراحی شده توسط مدیر اجرایی Cary Lau ، T.O.P این مکان ما در هنگ کنگ است که یک مجموعه دولتی سابق دهه 1980 را به یک مرکز مدرن و مرکز تفریحی خرده فروشی تبدیل کرده و شخصیت جدیدی را به منطقه بازیگوش و متنوع مونگ کوک در هنگ کنگ تبدیل می کند. این ساختمان دارای یک نمای تریبون رنگی پیکسلی است که منعکس کننده پالت امضای ایستگاه زیرزمینی متصل به سطح زیرزمین است. دهلیز جدید با هدف قرار دادن جوان و جوان در قلب ، فضای جمع آوری و عملکرد را فراهم می کند و به یک منطقه عملکرد هوای آزاد طبقه پنجم متصل می شود. Aedas Interiors نیز در طراحی قسمت اداری شرکت داشت.

 

برنامه جوایز مرکز خرید ICSC آسیا و اقیانوسیه ، تعالی در صنعت مراکز خرید منطقه را به رسمیت می شناسد. دسته طراحی و توسعه این جایزه از طریق ویژگی های کلی طراحی و خلاقیت در توسعه ، از طریق نوسازی یا گسترش یک ملک موجود یا طراحی خلاقانه یک پروژه خرده فروشی جدید ، از خواص خرده فروشی اذعان می کند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» لامپ C-224 از فناوری LiFi برای انتقال داده ها از طریق نور استفاده می کند »» سه شنبه 01 بهمن 1398
» اپل ، گوگل و آمازون متحد می شوند تا همه محصولات خانه هوشمند با یکدیگر صحبت کنند »» شنبه 28 دی 1398
» آموزش آشپزی »» چهارشنبه 25 دی 1398
» یک پیروزی مضاعف برای آدیداس در شورای بین المللی مراکز خرید 2019 »» چهارشنبه 25 دی 1398
» Cadaval & Solà-Morales یک خانه مکعب تمام سفید در مونتری ایجاد می کند »» دوشنبه 23 دی 1398
» جامعه تجربی مکزیک شامل مسکن اجتماعی توسط تاتیانا بیلبائو و فریدا اسکوبودو است »» دوشنبه 23 دی 1398
» کرکره های چوبی خانه بانکوک را که برای نوشتن و پخت طراحی شده است ، پنهان می کنند »» شنبه 21 دی 1398
» معماران استرالیا خدمات طراحی خیرخواهانه را برای کسانی که تحت تأثیر بحران آتش بس قرار دارند ارائه می دهند »» جمعه 20 دی 1398
» Contreras Earl طراحی برج کوئینزلند را در استرالیا طراحی کرده است »» پنجشنبه 19 دی 1398
» BIG Toyota Woven City ، اولین انکوباتور شهری جهان را طراحی می کند »» چهارشنبه 18 دی 1398