اپل ، گوگل و آمازون متحد می شوند تا همه محصولات خانه هوشمند با یکدیگر صحبت کنند

اپل ، گوگل ، آمازون و اتحاد Zigbee متحد نیروها شده اند تا استاندارد خانه ای هوشمند را تهیه کنند و این بدان معنی است که دستگاه های جدید احتمالاً با هر یک از مراکز و دستیاران صوتی سازگار هستند.

 

نظارت بر اتحاد Zigbee ، اعضای هیئت مدیره آن نمایندگان IKEA ، Legrand ، NXP نیمه هادی ، Resideo ، سامسونگ SmartThings ، اشنایدر الکتریک ، Signify (که قبلاً فیلیپس روشنایی) ، آزمایشگاه های سیلیکون ، سامفی و وولیان بودند ، پروژه اتصال به صفحه اصلی به ابتکار IP است. یک پروتکل اتصال یکپارچه ایجاد کنید که متن باز و بدون حق امتیاز باشد.

 

هدف این است که ساختن محیط خانه ایده آل و خانه های هوشمند را نیز برای مصرف کنندگان آسانتر کند و همچنین تولید کنندگان بتوانند محصولات جدید را توسعه دهند.

 

هدف این است که یک سیستم استاندارد ایجاد شود

 

با توجه به این امر ، توسعه دهندگان باید به طور جداگانه برای Google Assistant ، Amazon Alexa ، Apple Siri و هر سرویس خانگی هوشمند یکپارچه سازی کنند ، در نتیجه در شرایطی که تعداد کمی از محصولات با جهان سازگار هستند.

 

با یک سیستم استاندارد ، موانع ساخت و خرید چنین دستگاه هایی باید کاهش یابد و مصرف کنندگان بتوانند طبق الویت خود ، الکسا ، سیری ، دستیار گوگل و دیگران را انتخاب کنند.

 

قفل هوشمند جمعه BIG کوچکترین محصول خود تا به امروز است

داستان مرتبط

قفل هوشمند جمعه BIG کوچکترین محصول خود تا به امروز است

معاون فناوری مهندسی گوگل نیک ساته و مهندس اصلی گوگل نست در یک وبلاگ با اعلام این ابتکار نوشتند: "فناوری در خانه های روزمره از ابتدای دهه تحول یافته است." "تقریباً هر قسمت از خانه را می توان به اینترنت متصل کرد و امکان کنترل محلی و یا از راه دور ترموستات ، دوربین ، قفل ، چراغ ، سوئیچ ، سنسور و حتی درهای سگ را فراهم می کند."

 

وی گفت: "در حالی که وسایل خانگی هوشمند فراوان است ، فقدان یک استاندارد ارتباطی در سطح صنعت ، افراد را هنگام تلاش برای درک اینکه چه دستگاه هایی با هر اکوسیستم خانه هوشمند کار می کنند ، سردرگم و ناامید می کند. این امر همچنین تولید کنندگان را به دوش می کشد تا مطمئن شود که همه دستگاه ها سازگار هستند. با هم "" ادامه داد.

 

پیش نویس استاندارد که در سال 2020 منتشر می شود

 

شرکت ها یک کارگروه مستقل تشکیل داده اند و هدف آنها تهیه پیش نویس استاندارد تا اواخر سال 2020 است.

 

این استاندارد مبتنی بر فناوری هایی است که از قبل در بازار وجود دارد ، از جمله آنها می توان به خانه هوشمند الکسا Alexa ، Google's Weave and Thread گوگل ، HomeKit اپل و مدل های Dotdot داده های Zigbee Alliance اشاره کرد ، بنابراین شرکت ها فرایند توسعه سریع را پیش بینی می کنند.

 

آنها از پروتکل اینترنت (IP) به عنوان پایه استاندارد استفاده می کنند و برای شروع کار بر روی اتصال محصولات از طریق وای فای تمرکز می کنند. پشتیبانی از اتصالات کم انرژی ، اترنت ، تلفن همراه و پهنای باند بلوتوث احتمالاً در آینده دنبال خواهد شد.

 

نمایشگاه Google Hardware در تنظیمات روزمره دستگاه ها را نشان می دهد

داستان مرتبط

لی Edelkoort "نصب تأملاتی" را نشان می دهد که دستگاه های Google را در تنظیمات روزمره نشان می دهد

پروتکل استاندارد احتمالاً به نفع بازیکنان کوچکتر در بازار است. برای محصولات خانگی هوشمند که شامل اپل است که فقط بلندگوی HomePod خود را در سال 2017 منتشر کرده است و سازگاری HomeKit آنها فقط به چند صد دستگاه شخص ثالث گسترش می یابد.

 

در مقایسه با الکسا ، آمازون آمازون با بیش از 100،000 اسباب بازی خانگی هوشمند فعلی کار می کند.

 

معماران و طراحان در حال ایجاد طیف گسترده ای از محصولات متصل و هوشمند هستند. استودیوی معماری دانمارکی BIG به تازگی یک قفل هوشمند طراحی کرده است ، در حالی که راه اندازی فناوری Bryte یک تختخواب هوشمند ایجاد کرده است که در طول شب تنظیم می شود تا به افراد کمک کند تا بخوابند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» لامپ C-224 از فناوری LiFi برای انتقال داده ها از طریق نور استفاده می کند »» سه شنبه 01 بهمن 1398
» اپل ، گوگل و آمازون متحد می شوند تا همه محصولات خانه هوشمند با یکدیگر صحبت کنند »» شنبه 28 دی 1398
» آموزش آشپزی »» چهارشنبه 25 دی 1398
» یک پیروزی مضاعف برای آدیداس در شورای بین المللی مراکز خرید 2019 »» چهارشنبه 25 دی 1398
» Cadaval & Solà-Morales یک خانه مکعب تمام سفید در مونتری ایجاد می کند »» دوشنبه 23 دی 1398
» جامعه تجربی مکزیک شامل مسکن اجتماعی توسط تاتیانا بیلبائو و فریدا اسکوبودو است »» دوشنبه 23 دی 1398
» کرکره های چوبی خانه بانکوک را که برای نوشتن و پخت طراحی شده است ، پنهان می کنند »» شنبه 21 دی 1398
» معماران استرالیا خدمات طراحی خیرخواهانه را برای کسانی که تحت تأثیر بحران آتش بس قرار دارند ارائه می دهند »» جمعه 20 دی 1398
» Contreras Earl طراحی برج کوئینزلند را در استرالیا طراحی کرده است »» پنجشنبه 19 دی 1398
» BIG Toyota Woven City ، اولین انکوباتور شهری جهان را طراحی می کند »» چهارشنبه 18 دی 1398