معماران استرالیا خدمات طراحی خیرخواهانه را برای کسانی که تحت تأثیر بحران آتش بس قرار دارند ارائه می دهند

لو معتقد است که اقدامات فردی در زمینه کمک به فاجعه برای کسانی که در اثر بحران تحت تأثیر قرار می گیرند ، کافی نخواهد بود ، به همین دلیل از معماران دعوت می کند تا برای تأثیرگذاری جمع شوند.

 

لو به دژین گفت: "بسیاری از افراد سخاوتمندانه در معماری همیشه مایل به کمک به آنها هستند." وی توضیح داد: "گرچه منابع بنگاههای انفرادی به طور طبیعی تا حدودی محدود است ، هم در کسب و هم تحویل کار طرفدار پاداش."

 

"علاوه بر این ، برخی از مناطق جغرافیایی دارای معماری معدودی هستند در حالی که برخی دیگر تا حدی اشباع نشده اند که ممکن است تلاش های چندگانه همزمان با هم همپوشانی یا درگیری داشته باشند. به نظر می رسد یک بستر ارجاع و هماهنگی مشترک نتیجه طبیعی است."

 

گروه کار طرفداری را هماهنگ می کند

 

Architects Assist برای افراد آسیب دیده از این فاجعه طراحی و برنامه ریزی برای سازه ها می کند تا آنچه را که از دست داده اند جایگزین کنند.

 

همچنین برای جایگزینی سازه هایی از قبیل مغازه ها ، سالن ها ، کلیساها یا سالن های تئاتر ، از مشاغل یا جوامع کوچک نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

پس از تماس با گروه ، افراد یا مشاغل نیازمند به "مناسب ترین" معماری یا استودیوی طراحی متصل خواهند شد که در حال حاضر برای دستیابی به یک پروژه جدید طرفدار پاداش در دسترس است.

 

لوو توضیح داد: "در این مرحله ، ما به عنوان كانون هماهنگی عمل می كنیم. ما درخواستهای كار طرفداری را ارزیابی می كنیم و آنها را به پزشكان مناسب ارجاع می دهیم."

 

پس از جفت شدن ، استودیوی معماری ساختار جایگزینی را برای شخص یا مشاغل طراحی می کند. این "سازنده دوستانه" خواهد بود ، در برابر بلایای طبیعی مقاومت می کند و از مواد پایدار ساخته می شود.

 

معماران برنده مدال طلا پشتیبانی را ارائه می دهند

 

با وجود تأسیس فقط چهار روز پیش ، نزدیک به 300 استودیو در حال حاضر به عضویت چندین مؤسسه از معماران برنده مدال طلای معماران استرالیا ، در استرالیا پیوسته اند.

 

همچنین این گروه بیش از 500 دانشجو را دیده اند و دانش آموختگان جوان معماری ، کمک و تخصص خود را ارائه می دهند ، برای این کار لو یک بانک اطلاعاتی جداگانه را آغاز کرده است.

 

Shigeru Ban Japan نجات فاجعه 2018

داستان مرتبط

شیگرو بان پناهگاه های موقت را از کاغذ برای قربانیان سیل ژاپن ساخته است

لو گفت: "ما علاقه و نوع پیشنهادات كمكی از سمت راست طیف داشته ایم: از دانشجویان مقطع كارشناسی ارشد تا مؤسس معماران استرالیا معماران برنده مدال طلا".

لو گفت: "ما علاقه و نوع پیشنهادات كمكی از سمت راست طیف داشته ایم: از دانشجویان مقطع كارشناسی ارشد تا مؤسس معماران استرالیا معماران برنده مدال طلا".

 

"من فکر می کنم وقتی شما با واقعیت یک فاجعه بزرگ روبرو هستید ، غیرقابل تحمل می شود که کاری در مورد آن انجام ندهید. پزشکان و دانشجویان همچنان ثبت نام می کنند."

 

معماران به "کار نامحدود" کمک می کنند

 

در حالی که آتش سوزی همچنان در سراسر استرالیا خشمگین است ، تعداد افرادی که به پشتیبانی Architects Assist نیاز دارند ، هنوز مشخص نیست ، اگرچه لو می گوید که این علت در حال حاضر تعدادی از سوالات را از افراد آسیب دیده در آتش سوزی دریافت کرده است.

 

لو توضیح داد: "ما دریافت سوالات مشتری را آغاز کرده ایم. ما در این مرحله اولیه تعداد زیادی را پیش بینی نمی کنیم ، زیرا آتش سوزی همچنان در حال طغیان است و بسیاری از مردم به جنگ خود ادامه می دهند."

 

"وقتی سرانجام آتش سوزی به پایان رسید ، احتمالاً مردم قبل از اینکه حتی بتوانند در مورد بازسازی فکر کنند ، به مدتی احتیاج دارند. در این مرحله ، با اطمینان می توانم بگویم ، ما آماده هستیم وقتی که به ما احتیاج دارند."

 

لو امیدوار است که این طرح فراتر از بحران آتش بس ادامه یابد و به طور مستمر حمایت از شهروندان استرالیا در فاجعه های آینده را انجام دهد ، و همچنین به عنوان یک کاتالیزور برای تعدادی از دیگر اقدامات ابتکاری جهان در سراسر جهان عمل می کند.

 

به همین دلیل ، او Architects Assist: Global Directory را راه اندازی کرده است - لیستی برای افزایش آگاهی سایر کشورها با خدمات هماهنگی کمک و کمک های تبلیغاتی ، که شبیه به Architects Assist در استرالیا است.

 

لو گفت: "من یک برنامه ریز بزرگ نیستم ، اما همیشه افراد نیازمند وجود خواهند داشت ، بنابراین معماران کمکی امیدوارم به طور نامحدود به فعالیت خود ادامه دهند."

 

"من دوست دارم ابتکارات مشابه محلی را در مورد کشورهایی که به طور سنتی کارگران بین المللی می فرستیم ، علی رغم در دسترس بودن متخصصان محلی ، که ممکن است فقط به طور مناسب سازماندهی نشوند ، مرتفع شود."

 

اعضا "دانش بنیان طراحی ناحیه bushfire" ایجاد می کنند

 

به عنوان بخشی از ابتکار عمل ، اعضا در حال همکاری در "پایگاه دانش طراحی طراحی ناحیه شلوغی" هستند ، جایی که آنها برای ارتقاء توانایی ابتکار عمل در ارائه پشتیبانی ، دانش و تخصص خود را به اشتراک می گذارند.

 

لوو گفت: "عملیات ما به طور مداوم در حال پیشرفت است و ما درك بهتر نیازهای مشتری خود را بدست می آوریم."

 

"ما همچنین جمع آوری یک پایگاه دانش طراحی منطقه آتش سوزی را آغاز کرده ایم. ایده های خوب ادامه دارد و ممکن است ما همچنان خدمات خود را گسترش دهیم. همه کار داوطلبانه و بدون بودجه است. ما ذهن خود را باز نگه می داریم که چگونه و چگونه به بهترین وجه این را بسیج کنیم رشد بالقوه "

 

شیوه های معماری انگلیس وضعیت اقلیمی و تنوع زیستی را اضطراری اعلام می کند

داستان مرتبط

معماران انگلیس از جمله فاستر و چیپرفیلد وضعیت اضطراری آب و هوا و تنوع زیستی را اعلام کردند

آتش سوزی در استرالیا غیر معمول نیست و اغلب نتیجه علل طبیعی مانند اعتصاب های صاعقه است. با این حال ، اعتقاد بر این است که شدت آتش سوزی امسال ممکن است به دلیل تغییر آب و هوا باشد که منجر به شرایط گرمتر و خشک تر در کشور شده است.

 

Airbnb با ارائه مسکن موقت رایگان برای افرادی که در ایالت های تحت تأثیر نیو ساوت ولز و ویکتوریا از طریق سکوی Open Houses خود آواره شده اند ، دیگر شرکتی است که در بحران مداوم پشتیبانی می کند.

 

سال گذشته شاهد افزایش شدید آگاهی از اوضاع بودیم ، زیرا سازمان ملل متحد هشدار داد كه بشریت 12 سال زمان دارد كه گرمایش جهانی را به 1.5 درجه سانتیگراد محدود كند یا خطر تحولات فاجعه آمیز را در سیاره زمین به وجود آورد.

 

اعلام معماری دستیار به دنبال تأسیس اخیر معماران اعلام شده است - ابتکاری که توسط شرکت های معماری برنده جایزه استرلینگ از جمله معماران زاها حدید ، معماران دیوید چیپرپیلد و فاستر + همکاران با توجه به بحران آب و هوا ایجاد شده است.

 

Architects Declare از همه معماران انگلستان می خواهد كه "تغییر رفتار" در مورد تغییر اوضاع را اتخاذ كنند ، و از زمان راه اندازی در ماه مه 2019 ، هم اكنون بیش از 600 امضا كننده در انگلیس و صدها نفر دیگر در سطح بین المللی.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» لامپ C-224 از فناوری LiFi برای انتقال داده ها از طریق نور استفاده می کند »» سه شنبه 01 بهمن 1398
» اپل ، گوگل و آمازون متحد می شوند تا همه محصولات خانه هوشمند با یکدیگر صحبت کنند »» شنبه 28 دی 1398
» آموزش آشپزی »» چهارشنبه 25 دی 1398
» یک پیروزی مضاعف برای آدیداس در شورای بین المللی مراکز خرید 2019 »» چهارشنبه 25 دی 1398
» Cadaval & Solà-Morales یک خانه مکعب تمام سفید در مونتری ایجاد می کند »» دوشنبه 23 دی 1398
» جامعه تجربی مکزیک شامل مسکن اجتماعی توسط تاتیانا بیلبائو و فریدا اسکوبودو است »» دوشنبه 23 دی 1398
» کرکره های چوبی خانه بانکوک را که برای نوشتن و پخت طراحی شده است ، پنهان می کنند »» شنبه 21 دی 1398
» معماران استرالیا خدمات طراحی خیرخواهانه را برای کسانی که تحت تأثیر بحران آتش بس قرار دارند ارائه می دهند »» جمعه 20 دی 1398
» Contreras Earl طراحی برج کوئینزلند را در استرالیا طراحی کرده است »» پنجشنبه 19 دی 1398
» BIG Toyota Woven City ، اولین انکوباتور شهری جهان را طراحی می کند »» چهارشنبه 18 دی 1398